6 משפטים חיוביים שישנו לכם את החיים

דפוסי החשיבה שלנו לא מסוגלים להשתנות בקלות. הם מבנים ויוצרים מציאות, מחליטים כיצד נתנהג ומהי מידת ההשפעה עלינו.

אך ככל שאנו מביטים על המציאות בצורה חיובית יותר, גם התת מודע שלנו סופג את ההשפעה ומסוגל לחולל בתוכנו שינויים ולייצר אנרגיות חיוביות במוחנו, כתחליף או שיפור של דפוסי החשיבה הישנים המבטאים פחדים, ספקות או רגשות שליליים.

אני אוהב, מקבל ומעריך את עצמי.

אהבה עצמית לא קשורה להתנשאות כפי שרבים חושבים. כשאנו מכבדים את עצמנו, נמנעים מלהעניש את עצמנו קשה מידי על טעויות ומפסיקים לרדת על עצמנו, החסימה השלילית נעצרת ובמקומה מתבצעת משיכת אנרגיות חיוביות המזמנת הגשמת מטרות, התגאות ביכולותינו והתגברות הביטחון העצמי.

אני מי שאני וזה מספיק לי.

אנחנו לא תמיד מרוצים ממי שאנחנו ותוהים איך חיינו היו נראים אם היינו בדמותם של אחרים. המחשבה הזו מייצרת מצג שווא שאנו לא ראויים להישגים שלנו או גרוע מכך, לעצמנו. זה הזמן לקבל את העובדה שגם אחרים לעתים היו רוצים להידמות לכם ולהתחיל לחיות את חייכם ממקום של סיפוק, הכלה עצמית והגשמה.

הכול קורה כפי שצריך לקרות.

אנחנו לא יכולים לשלוט בתרחישים, אבל אנחנו יכולים לקבל את העובדה שהם כאן. הזכירו לעצמכם שאין טוב ורע – יש רק את התפיסה שלכם לטוב או רע. אל תתנגדו וקבלו את הקיים.

הכול לטובה.

אולי אחד ממשפטי החכמה האהודים ביותר ולא בכדי. גם תרחישים רעים נועדו כדי לומר לנו משהו או לבסס משהו טוב יותר בהמשך.


יצרתי את המציאות שלי בעצמי.

נהוג לומר שמחשבה יוצרת מציאות. אך המחשבה היא אתם. ואתם? בעלי הכוח ליצור! משמעות המשפט היא שאנו לוקחים אחריות ושליטה על מעשינו, מיישמים דברים שלמדנו ויודעים להביע את עצמנו בדרך המושלמת.

אני סולח/ת לעצמי וגם לאחרים.

ההתעלות הגבוהה ביותר של הגוף והנפש, הדרך לשחרור האולטימטיבי והמפתח לחיים בלתי מנוצחים… כוחה של הסליחה הוא זימון אנרגיות חיוביות במלוא מובן המילה, מוביל לחיים טובים ושלווים, חסינים מכל פגע ונטולי מטענים רגשיים.

רוצים למשוך אליכם ואל הקרובים שלכם אנרגיות חיוביות ותוהים איך עושים את זה ובכלל – איך זה עובד ובמה זה יכול לעזור? נורית, מ"אור לנשמה", היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. נורית, הילרית המתמחה בטיפול הוליסטי נשמתי, תשמח לספק לכם את כל המידע שאתם צריכים על שיטות הטיפול השונות שהיא מציעה, לרבות אלו המתמקדות באנרגיות חיוביות. 
 

עוד בבלוג:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: