שינוי באורח החיים: 3 דרכים לדעת האם אתם זקוקים להתחלה חדשה

ופתאום הבנתם שמשהו בחייכם הפסיק לעבוד. העבודה לא מעניינת אתכם ומה שאתם עושים פשוט לא מספק, אתם טרודים או עצבניים יותר מאשר שמחים ונינוחים, איבדתם משהו בביטחון העצמי שלכם ויש לכם כאב טורדני שמטריף את הדעת.

אם אתם מזדהים עם אחד מהמצבים האלה או אפילו חלקם – יתכן ודרוש לכם שינוי תפיסתי או טיפולי שטרם ניסיתם, שיהפוך לכם את המחשבה ויארגן מחדש את סל המטרות, היעדים וההגשמה. הבאתכם למצב של איזון אנרגטי בין התחושות הפיזיות ובין המחשבות, יגרום לכם להתייצב מבחינת כל תחומי החיים שלכם ולחוות אותם באופן נכון ומלא יותר. 3 הדרכים הבאות יעזרו לכם לדעת האם יש בכך צורך אמיתי:

אתם כועסים על עצמכם או על הסביבה – מילה מסוימת יכולה להוציא אתכם מהדעת, אתם נוטים להתרגש מסיטואציות חברתיות או משפחתיות באופן שגורם לכם להתערער, אתם מתקשים לשתף את בני הזוג, בני המשפחה או חברים קרובים במה שעובר עליכם באמת ומשליכים כל כישלון או בעיה על משהו שמישהו עשה לכם. וכן, אתם בהחלט מודעים לעצמכם ויודעים שהסביבה לא תמיד אשמה, אבל עמוק בפנים, זה גורם לכם לכעוס על עצמכם ולהתמלא ברגשות אשמה.
 
אתם מפחדים משינויים – אוהו, ממש פוחדים. מעבר דירה, החלפת עבודה, סיטואציות בלתי צפויות כמו מחלה, אבדן כושר עבודה, תקופת חיים גרועה והיערכות כלכלית מחודשת יכולים להביא אתכם למצבי קיצון עוד לפני שאמרנו את המילה שינוי… קשה לכם לנקוט בפעולות או יוזמות, לאזור אומץ או להתרגש מדברים חדשים ונוטים לדמיין "מה אם" או "מה יקרה" באופן שלילי וחסר פרופורציה.

כואב לכם – פיזית. משהו מציק. כאב ראש כרוני, דלקות גרון חוזרות, כאב מוזר ובלתי מוסבר בזרוע ועוד. אתם מרגישים שנכנסתם למצב של חוסר איזון אנרגטי של הגוף אבל לא מצליחים לפתור אותו בשום דרך וממש לא מצליחים להבין למה הוא פה בכלל. אתם יודעים ומבינים שהגוף מאותת על בריאות נפשית או פיזית ירודה אך לא מבינים כיצד להיפטר מהבעיה.

מוצאים את עצמכם מתמודדים עם קשיים שונים בחיים ולא יודעים למי לפנות? נמשכים לטיפול אלטרנטיבי ורוצים להתנסות גם בו? נורית, מ"אור לנשמה", היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. נורית, הילרית המתמחה בטיפול הוליסטי נשמתי, תעזור לכם להתמודד עם אתגרים שונים שצצים במהלך החיים. 
 

עוד בבלוג:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: