סוגי טיפול אלטרנטיבי מומלצים במאה ה-21

מזה זמן מה שאתם מתרוצצים מרופא לרופא, לוקחים הפנייה, בולעים עוד כדור ומבלים זמן רב בהמתנה בתור. המצב שלכם לא ממש משתפר ואולי אף מחמיר. זה בהחלט הזמן שבו כדאי לנסות גם רפואה אלטרנטיבית.

ישנן שיטות טבעיות רבות ומגוונות לטיפול בכלל המכאובים והמחלות הקיימים. אך כל שיטה היא אינדיבידואלית – כל אדם לגופו ולהעדפתו האישית. בעולם המודרני בו המבחר והדרכים לפיתרון הן רבות כל כך, לפעמים עדיף לבצע ניסוי וטעייה כדי לעלות על דרך המלך. הרפואה האלטרנטיבית (רפואה משלימה) משתמשת בדרכי מרפא טבעיות בלבד ומרבית סוגי הטיפולים מעוגנים גם במסגרת סל קופת החולים שלכם, כך שבמקרה הגרוע מכל, הטיפול פשוט לא יהיה אפקטיבי מספיק ותוכלו לנסות סוג אחר.

דיקור יפני

על דיקור סיני בטח שמעתם, אך הדיקור היפני שהתפתח ממנו, מבוסס על בדיקת הרפלקסים ואיתור מדויק של הנקודה הכואבת. המטפל יגלה כיצד מתנהל חוסר האיזון בגופכם ויבחר את הנקודות לדיקור, על מנת לנקז החוצה את הכאב ולחסל את הבעיה סופית.

שיאצו

טיפול מבוסס לחיצות על נקודות שונות בגוף, שנועדו להשיב את גופכם למסלול בריאותי תקין. השיאצו הקלאסי מאבחן את הבעיה הנקודתית, זן שיאצו מאבחן את כלל הגוף ושני הסוגים גם יחד נועדו לרפא את הגוף באמצעות אפס מכשירים ובדרך שבה הגוף לומד כיצד לתקן את עצמו.
 

אוסתיאופתיה

ריפוי בתנועה שמתאים לבעיות שרירים, מפרקים וגידים. מקבילותיו המוכרות הם הכירופרקטיקה והפיזיותרפיה, אך בניגוד אליהן האוסתיאופתיה אינה משתמשת במכשירים ומביאה לתיקון תוך שיפור מערכות ההולכה של הגוף: דם ומערכת העצבים.

ביופידבק

תרגול גופני פיזי המתבצע תוך שימוש במערכת ממוחשבת שמנטרת את מערכות הגוף ומאפשרת למטופל להשיג שליטה טובה על גופו ומערך תגובותיו הפיזיולוגיות והרגשיות, במצבי לחץ וחרדה.

רפלקסולוגיה

מטפלים אלטרנטיביים מומלצים רבים נוטים להמליץ על שיטה זו כמקור בלעדי להשגת רגיעה, הפחתת כאבים ומתחים. הרפלקסולוגיה מתייחסת אל כף הרגל כמפה של הגוף גולו ובאמצעות נקודות לחיצה ממוקדות המייצגות כל אחת אזור גופני שונה, יכולה אף להביא לריפוי מלא.

מחפשים שיטת טיפול אלטרנטיבית שתוכל לעזור לכם להתמודד עם אתגרי החיים השונים, עם בעיות פיזיות שונות או בעיות הקשורות אל הנפש? נורית, מ"אור לנשמה", היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. נורית, הילרית המתמחה בטיפול הוליסטי נשמתי, תשמח לסייע לכם ולהתאים לכם את המענה הטיפולי הנכון עבורכם.
 

עוד בבלוג:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: