מחוט אדום ועד ביטול המילה "לא" – הכול על הגנה אנרגטית

חלק מהאנשים יסתובבו עם חוט אדום ושום, אחרים יבדקו את המזוזות או ידפקו שלוש פעמים על משטח עץ ויש גם כאלה שייגשו לבצע הסרת כישוף. אנרגיות שליליות שנמצאות סביבנו, עלולות לתקוף בכל תקופה וזמן, לא תמיד כתוצאה מאיום מוחשי, אלא גם מכוח ירידה באנרגיות, תקופת חיים לא טובה, מצב בריאותי לא תקין, חוסר ביטחון כללי ואף חשד לרכילות או רוע סביבנו, שאינם פוגעים בנו פיזית אך אנו מרגישים בנוכחותם.

הגנות אנרגטיות הוא נושא שנוי במחלוקת. אפשר להאמין בהן ואפשר גם שלא, אך הדרכים לבצע הגנה הן רבות וכל המעוניין יוכל לעשות בהן שימוש כראות עיניו.

סוגים שונים של הגנה אנרגטית מוצלחת

ביהדות למשל, אנו עושים זאת על ידי שימוש ב"שמע ישראל", "אמן" או "בעזרת השם". אנו גורמים למוחנו ולגופנו להתחסן, על ידי אמונה באלוהים. מדובר בתהליך של מחשבה שבו אנו מדמיינים דבר מה ומאשרים לו לעבור מקו המחשבה אל עולם המציאות.

דמיון מודרך – באמצעות סוגים רבים של תת הכרה ועיצוב מרחבי הדמיון, אנו יכולים להעצים את כוח האנרגיה הטמון בנו ולשפר את התחושה האישית.

מנטרות – שינון משפטים בצורה איטית שמחלחלים אל המוח כמסר שיש לו גם משמעות, אך גם אחיזה קולית וניגון של חזרה על מילות המשפט, מה שיכול להעצים את תחושת הביטחון והרוגע.
 
מדיטציה – אנשים המבצעים מדיטציות, נמנעים ככל האפשר מתזוזה וגירוי מחשבתי. הם מלמדים את עצמם כיצד לתת למתרחש בגופם או סביבם לחלוף ולהתרכז אך ורק בקיום העצמי שלהם.

שימוש בשפה כהגנה – אנשים הנמנעים משימוש מיותר במילה "לא", הם אנשים שמלכתחילה מייצרים שיח חיובי יותר ובשל כך מנגנוני ההגנה שלהם עולים ומשתפרים.

מתי יש צורך לבצע הגנה אנרגטית?

  • לפני שיחה או מפגש שיחלישו אתכם ויגרמו לכם להרגיש לא טוב.
  • לאחר יום עבודה קשה, שסוחט לרוב אנרגיות רבות.
  • לפני מבחן, ראיון, פגישה חשובה או כל דבר שחשוב לכם לעבור בהצלחה.
  • כהתחסנות מפני מי שמבקש ברעתכם או מנסה לנקום בכם.
זקוקים להגנות אנרגטיות ומחפשים כתובת שתוכל לסייע לכם בכך? נורית, מ"אור לנשמה", היא הכתובת הנכונה לפנות אליה. נורית, הילרית המתמחה בטיפול הוליסטי נשמתי, תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם בכך.
 

עוד בבלוג:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: