אור בבית: כך תטהרו את הבית מאנרגיות רעות

אנו מוקפים מכל עבר בתדרים אנרגטיים הנספגים בתודעה שלנו: תדרים גבוהים – המתאפיינים ברגשות אהבה, הצלחה, אושר. ותדרים נמוכים – המתאפיינים בכאב, נקמה או קנאה. אם אתם חשים בתדרים אנרגטיים נמוכים, מומלץ לבצע טיהור אנרגטי לגוף בהקדם. אך מה קורה כאשר נדמה שהתחושה אופפת גם את האווירה בבית? ובכן, גם חפצים וקירות סופגים תדרי אנרגיה ומשפיעים עלינו רבות. זוהי סיבה טובה לבצע טיהור לבית לפי הטכניקה שהכי מדברת אליכם:

הטיהור הביתי יכול להתבצע מתי שתבחרו וניתן לערוך אותו פעם אחת או לחזור עליו אם יש צורך, אך חשוב שלא לבצע אותו לאחר השקיעה ויש המאמינים שאין לבצע דבר בשבתות וחגים. את הטקס יש לבצע בהסכמה ובידיעה של כלל בני הבית. לפני הטיהור, יש לנקות היטב את הבית, להיפטר מחפצים שאין בהם צורך, לאוורר היטב ורק אז להתחיל. כחוק יש להתחיל בדלת הכניסה ולהמשיך עם כיוון השעון בכל החדרים, למעט חדרי אמבטיה ושירותים.

מי מלח – המלח סופג וסופג ועל כן נחשב ליעיל לספיגת האנרגיות השליליות המתרוצצות בין קירות ביתכם. ערבבו חצי כוס מלח שולחן בנוזל הרצפות בו אתם משתמשים ושטפו את ביתכם. הרצפה תישאר דביקה ויש לשטוף שנית ביום הבא. את הסמרטוט יש לזרוק בסיום.
 
מרווה – טכניקת טיהור אנרגטי פופולרית, שרבים מאמצים לאחר טיול למזרח. יש לרכוש מרווה יבשה מכל חנות טבע או כחליטה מהסופר, להניח אותה בכלי חרס או ספל בעל ידית ולהדליק אותה. התחילו מדלת הכניסה והמשיכו פנימה עם כיוון השעון, הוסיפו מרווה אם כבתה הלהבה באמצע.

פעמונים – צליל הפעמונים הינו ייחודי. הטיבטים מאמינים כי הצליל המיוחד מגרש אנרגיות שליליות ומומלץ לשלב אתו גם שירה או כלי נגינה נוסף, שכן קול מסייע רבות לטיהור המוחלט של הבית.

קפה בפינות הבית – טכניקה נדירה מאוד שנועדה לטהר מצבי ריב וסכסוך, אבדן אמונה בבני הזוג, היעלמות חפצים ועוד. יש לשפוך מעט חלב בכל פינות הבית ולהוסיף לכל שלולית כפית אחת של קפה וסוכר. לשטוף ביום שאחרי.

מרגישים שאתם זקוקים לטיהור אנרגטי? סובלים מחסימות אנרגטיות או מבעיות שונות, פיזיות או נפשיות, שאינכם מוצאים להן מזור? נורית, מ"אור לנשמה", היא הכתובת המתאימה לפנות אליה. נורית, הילרית המתמחה בטיפול הוליסטי נשמתי, תשמח לעמוד לרשותכם ולסייע לכם.
 

עוד בבלוג:

 

074-769-15-13

netberg@walla.com

053-623-94-51

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
mobile, mobile, phone, handheld
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin


מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?
אשמח לעמוד לשירותכם:

074-769-15-13

יער חורשים 53, תל מונד

phone3, phone, contact, telephone, support, call
envelop2, envelop, mail, email, contact, letter
location4, location, map, marker, pin

מעוניינים לקבל טיפול לנפש ולגוף?

אשמח לעמוד לשירותכם: